TV karta ASKEY

lcevela.STV na woco.de lcevela.STV na woco.de
Úterý Květen 30 14:55:52 CEST 2000

Zdravim Vas,
nasel jsem v konferenci patch pod klicem "asley" (Karta se jmenuje Askey
TView99). System mi pri pokusu o pridani tohoto patche k jadru pomoci
prikazu:
Nejprve jsem nakopiroval patch do spravneho adresare: "cp bttv.diff
/usr/src/linux/drivers/char",
pak jsem pouzil prikaz:
"patch < bttv.*diff", ktery vypsal hlasku:
Hunk #1 FAILED at 520 -- saving rejects to bttv.c.rej
missing header for unified diff at line 30 of patch
Perhaps you should have used the -p or --strip option?

Zkusil jsem to tedy pomoci prepinace "p0" tedy pomoci prikazu "patch -p0 <
bttv.diff" a odpovedi mi bylo opet jen chybove hlaseni:
Hunk #1 FAILED at 3029
Hunk #2 FAILED at 3068
Hunk #3 FAILED at 3179 ...
a puvodni soubor bttv.c zustal beze zmen.
Zkousel jsem to s jadry 2.2.12 (z RH6.1Cz) a 2.2.14 (z RH6.2), ale bylo to
stejne. Vi nekdo, jak na to.
Predem diky

Lubomir Cevela