IP maskarada s vice vnejsima adresama

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Květen 30 21:26:45 CEST 2000

davro na ics.muni.cz (David Rohleder) writes:

> Myslim, ze to jde zaridit i bez ipchains, ciste pomoci routovacich
> tabulek:
>
> ipo rule add from vnitrni_sit/netmask nat vnejsi_adresa

Kecam, tak to nejde. Jedine, co mne napada je to udelat nasledovne:

Pri MASQ oznacit paket pomoci -m X a podle fwmark udelat nat z hlavni
adresy na nejakou "vedlejsi". A pak pri prichodu paketu udelat opacny
nat.

Cili asi takto:

ip rule add fwmark X nat vedlejsi_adresa

(takto je to popsane v IP command reference, pokud jsem to dobre
pochopil)

Brno, Czech Republic