Junkbuster logovani spojeni

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Květen 30 22:03:50 CEST 2000

Zdravim,

znalce junkbusteru zvlast. Nevite jestli lze prinutit junkbuster logovat
spojeni ve squid formatu ? Kdyz zapnu debug 1 tak to loguje takhle -

/usr/sbin/junkbuster: GPC     www.navrcholu.cz/cgi-bin/4web/nvhit.pl?id=00009981

coz mne moc neuspokojuje - potrebuju tam mit IP od koho pozadavek pochazi.
Kdyz zapnu debug 3 tak toho pise zas moc - tri radky na jeden pozadavek -

/usr/sbin/junkbuster: accept connection ... OK (160.200.33.21, 959716860)
/usr/sbin/junkbuster: GPC       www.doupe.cz/gfx/ticker/ticker.gif
/usr/sbin/junkbuster: connect via cache.domena.cz:3128 to: www.doupe.cz ... OK

coz mi prijde docela zbytecne, navic kdyz jdou pozadavky rychle, tak se
to smicha a blbe se v tom hleda ...

Idealni by byl log jako ma squid - 'datum IP co dalsi info' .

Nevite jestli to jde ?