zacatecnicke dotazy

Michal Sviga info na cd-amper.cz
Středa Květen 31 00:14:50 CEST 2000

Mam nekolik zacatecnickych dotazu.
RH 6.1 CZ, Pentium Pro 150 MHz, 96 MB RAM.

Ma vliv na rychlost pocet nainstalovanych baliku.
Predpokladam, ze ty, ktere se spousteji pri bootu ano.
Ale jake a ktere jsou nutne pro beh?
Co ma na zrychleni behu (hlavne X) nejvetsi vliv. Co mam zkouset vyladit
jako prvni?
Na stejne masine mam NT 4.0 a bezi daleko rychleji.

Jako prohlizec zkousim NN 4.5. Vse je OK, pouze pismenka jsou dost
kostrbate.
Mam nastavenu Helveticu a jakoby neni antialiasing. Lze to nejak zlepsit.

Lze se nejak dostat na NTFS oddil a naopak z NT na Linux oddil?

Pro pripojeni k Internetu jsem zkonfiguroval RH dialer pod X.
Predpokladal jsem, ze to same poslape pomoci wvdial na konzoli, ale ten se
nepripoji.
Pouziva kazdy z techto programu jine nastaveni?

Cetl jsem, ze pri pripojeni k inetu je dobre nastavit MRU na cca 500.
Kdyz to udelam, stejne se mi nastavi na 1500. Co s tim?

Predem dekuji za odpovedi na stupidni otazky.

S pozdravem

Michal Šviga (Sviga)
DAMA.CZ - Internetovy casopis pro vsechny zeny
http://www.dama.cz    mailto:reklama na dama.cz
tel.,fax: +420 2 72 76 98 48   mobil: 0602/ 207 557