SSL a CNAME

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Květen 31 13:31:59 CEST 2000

list na kyberdigi.cz (ondrej suchy) writes:

> napriklad apache-ssl s certifikatem na jine jmeno funguje. uzivatelum se
> pouze zobrazi warning, ze certifikat je na jiny server nez ktery jej
> odesila.

:-) Ano, tak to ma fungovat. Ten warning je opravdu warning a rika, ze
se pripojujete jinam nez chcete. Pak uz zalezi pouze na
uzivateli. Kdyz je z win zvykly klikat, tak ho to nezachrani pred
vyzrazenim cisla kreditni karty na jiny web nez chtel :-) (na druhou
stranu v Netscape byla chyba, ktera zpusobovala, ze za urcitych
okolnosti se warning nezobrazoval)

> pro ucely nejakych vnitrofiremnich zalezitosti to plne postacuje, pro
> ucely verejneho weboveho shopu je myslim seriozni mit platny certifikat,
> dokonce mozna bych uvazoval o oficialnim certifikatu vydanym nejakou
> cerfitikacni autoritou.
>
>   ondrej

Brno, Czech Republic