SSL a CNAME

Leos Urban Leos.Urban na aitix.cz
Středa Květen 31 23:02:32 CEST 2000

On 31 May 2000 11:53:14 +0200, davro na ics.muni.cz (David Rohleder)
wrote:

>A oba servery budou pouzivat SSL se stejnym certifikatem? V tom
>pripade ne. Certifikat musi byt vystaven na jmeno, ktere uzivatel
>napise do sveho prohlizece.

Ja to napisu tak, abychom si rozumneli:
DNS:
www.neco.cz ( A zaznam) 194.212.88.88
obchod.neco.cz (CNAME zaznam) www.neco.cz

Tj. na serveru budou 2 virtualni servery.

www.neco.cz bude nastaveno jen s portem 80,
tj. uzivatel a odkazy budou pres http://www.neco.cz

obchod.neco.cz bude nastaveno jen s portem SSL,
tj. uzivatel a odkazy budou pres https://obchod.neco.cz

Certifikat bude vystaven pro obchod.neco.cz oficialni certifikacni
autoritou THAWTE.

Nedavno tady probehlo, ze pro SSL je treba unikatni IP pri vice SSL na
jednom serveru. Tak se radsi ptam, jak je to v tomhle pripade, pri
JEDINEM SSL.

Bude mi obchod fungovat bez varovani - pri pristupu pres
https://obchod.neco.cz ???

Diky
Leos