jak detekovat distribuci v programu?

Stepan Roh sroh7497 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Květen 31 13:55:00 CEST 2000

On Wed, 31 May 2000, Karel Zak wrote:

>  Sorry, ale todle mi trosku pripada jako blbost. Programy jsou vzdy
> pripraveny pro urcitou distribuci a nejake jemne rozdily se vzdy
> nastavuji pri prekladu-baleni toho programu. Ve vlastni distribuci
> jsou pak korektni programy pro danou dist. Nevidim nejak smysl programu,
> ktery budu mit na debianu a on bude obsahovat kod pro RH, ktery nikdy
> nepouziji. Nebo jsem neco prehledl? :-) (nejake specificke pozadavky?).

Ja bych rekl, ze vsechny moderni distribuce, co pouzivaji glibc2, jsou
vice mene identicke co se tyce nastaveni. Ja obcas pouzivam binarky pro
RedHat ve svem Slackware 7 a funguje to. Akorat jednou jsem narazil na
problem, ze RedHat ma jinou strukturu adresaru a PHP hledalo socket od
MySQL jinde nez v /tmp, takze jsem musel zeditovat binarku. Ale to byl
skutecne jediny problem.

S pozdravem,

Stepan Roh