StarOffice 5.1 a cestina

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Květen 31 21:05:52 CEST 2000

On Wed, 31 May 2000, Michal Fikejs wrote:

> Mam nasledujici problem.
>
> Na RH 6.1 pracuji se Staroffice 5.1. Znaky s ceskou diakritikou se
> zobrazuji ale netiskou. z se tiskne jako 1/4 apod. Take se mi nedari
> psat scr a z.

Prave jste porusil 3. prikazani linuxoveho uzivatele, ktere zni:
DO ARCHIVU KONFERENCE SE PODIVAS.

Pro jistotu prikladam vsechny potrebne odkazy:

http://www.linux.cz/cgi-bin/indexmsg.cgi?list=linux
http://www.root.cz/clanek.phtml?id=197

Autori vyhledavacich skriptu pro archiv konference pevne veri, ze jejich
prace nebyla zbytecna a ze jejich praci bude nekdy nekdo vyuzivat.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |