znovu Jan Janda o Linuxu na NP

Jiri Stepanek jiri.stepanek na atlas.cz
Středa Květen 31 22:38:47 CEST 2000

Pan Janda urcite videl server www.hysteria.sk. Tam je uplne stejny
"dabelsky" program, jen je tam misto retezce haker je tam string Johny. A
navic puvodni program neobsahuje chyby.

Jiri Stepanek <jstep na volny.cz, jiri.stepanek na atlas.cz>
student Gymnazia trida Kapitana Jarose Brno
Web: www.jaroska.cz, math.jaroska.cz
W na P: wap.jaroska.cz
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.