hlaska kernelu

Miroslav Dvořák Miroslav.Dvorak na vsb.cz
Středa Listopad 1 17:03:40 CET 2000

On Wed, 1 Nov 2000, Pavel Urban wrote:

> void rtc_dropped_irq(unsigned long data)
> {
>         unsigned long flags;
>
>         printk(KERN_INFO "rtc: lost some interrupts at %ldHz.\n",
> rtc_freq);
>
> atd atd. navrhuji minutu ticha za umrely hardware a transport do
> servisu. videl bych to na board.

Zajimave, posledni co jsem zahledl, tak byla hlaska od vmware, ze upadlo
do komatu a mam jim to tam poslat. Chtel jsem, ale pak se zjevily ony
hlasky. Po restartu od te doby vse funguje bez problemu.

Mirek

--

http://home.vsb.cz/Mirecek
GSM: +420-603-851144