Samba, DNS, Exprorer a zbytecne vytaceni

Vaclav Bittmann bittmanv na volny.cz
Středa Listopad 1 17:51:40 CET 2000

Ahoj Vsem

jiz delsi dobu mne trapi nasledujici problem:
mam server ( RH 6.1 CZ ( 2.2.14 ) , Sambu 2.0.6, Bind 8 z distrbuce ). Sit mam v rozsahu 192.192.192.0/24.

Pri prvnim prihlaseni k pocitaci via Okolni pocitace je vsechno OK, ale jakmile vlezu do sdilene slozky, tak se mi puvodne zavesena linka vytoci. Logovanim namedu jsem zjistil, ze na to ma v IE vliv nastaveni zobrazeni slozky jako Stranka WWW, nebot z logu dotazu namedu vyleze nasledujici:

XX+/192.192.192.14/LINUXBITTMANVdesktop.ini/A
XX+/192.192.192.14/LINUXBITTMANVdesktop.ini.adm.l2k.cz/A

vysvetleni:
 192.192.192.14 je stanice na ktere pracuji
  LINUX je nazev serveru
  BITTMANV je prihlasovaci jmeno
   desktop.ini je soubor, kde si IE uklada informace o obrazcich a jinych blbostech, ktere ukazuje v levem okraji okna. Ten soubor jsem do tech slozek i nakopiroval, ale porad stejne.
 Kdyz vypnu zobrazovani okolnich pocitacu jako www stranky tak dotaz neprichazi, ale to neni systemove reseni.
Napada nekoho nejake systemove reseni ( nekde dotaz odfiltrovat, nebo nejlepe nejak doplnit definci zony ??? )

Diky za radu, telefonni ucty mi neprijemne narustaji.

Vasek