Samba, DNS, Exprorer a zbytecne vytaceni

Středa Listopad 1 19:08:35 CET 2000

On Wed, 1 Nov 2000, Vaclav Bittmann wrote:

> ...Logovanim namedu jsem zjistil, ze na to ma v IE vliv nastaveni
> zobrazeni slozky jako Stranka WWW, nebot z logu dotazu namedu vyleze
> nasledujici:
>
> XX+/192.192.192.14/LINUXBITTMANVdesktop.ini/A
> XX+/192.192.192.14/LINUXBITTMANVdesktop.ini.adm.l2k.cz/A

To je tedy narez.

>  Kdyz vypnu zobrazovani okolnich pocitacu jako www stranky tak dotaz
> neprichazi, ale to neni systemove reseni.

Mozna to neni systemove, ale je to ta nejrozumnejsi vec, co muzete udelat.

> Napada nekoho nejake systemove reseni ( nekde dotaz odfiltrovat,

Z poznamky o vytaceni a tlf. uctu usuzuji, ze mate on-demand dialing.
AFAIK muzete zpusobit, ze pouhy dotaz do DNS nevyvola vytaceni, ale to by
asi ponekud kazilo pointu. Jestli ono neni lepsi to nahazovat zasadne
rucne. :)

> nebo nejlepe nejak doplnit definci zony ??? )

Jak chcete doplnit definici zony pro neco, co neni asi s velkou davkou
predstavivosti DNS jmeno? (Ti kreteni se urcite snazi DNS pouzivat jako
nejakou uplne jinou adresarovou sluzbu, a aby v tom byl poradny bordel (na
to u MS urcite dohlizi zvlastni oddeleni), tak tam pro jistotu jeste
posilaji dotazy na A zaznamy.) Ledaze byste si vyrobil soukromou TLD ini
(a uz vidim, jak se z toho Wokna po..., ze na ten dotaz dostaly necekane
nejakou odpoved).

> Diky za radu, telefonni ucty mi neprijemne narustaji.

Poslete svuj ucet Billu Gatesovi. :)