Samba, DNS, Exprorer a zbytecne vytaceni

Milan Suchanek such na automator.cz
Středa Listopad 1 20:23:17 CET 2000

> Napada nekoho nejake systemove reseni ( nekde dotaz odfiltrovat, nebo
nejlepe nejak doplnit definci zony ??? )

> Diky za radu, telefonni ucty mi neprijemne narustaji.

zkuste dat do /etc/hosts radek

192.192.192.255        broadcast.mydomain

Broadcasty posilane M$ sitovinami obcas narazi nekam, kde je treba zjistit
jejich jmeno a to pak samozrejme aktivizuje DNS -> DialOnDemand  a zbytecne
spojeni je na svete. Me to kdysi pomohlo, uz jsem to tu nedavno popisoval,
treba to zafunguje i u vas, byt to vypada jako kravina:-)))

> Vasek

Milan Suchanek

Lintech spol. s r.o.
Hudeckova 1