BFU Qmail z Debianu

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Listopad 2 16:15:50 CET 2000

Dobry den,

dj na gandalf.fsih.cvut.cz wrote:

> Nam se pri instalaci Qmailu (ovsem na Redhat) stalo, ze po instalaci qmailu
> sla posta odeslat, ale na nas pocitac nechodila. Po pridani radku s qmail-smtpd
> do inetd.conf vse jelo spravne. Ovsem zprovozneni SMTP sluzby qmailu v dokumentaci
> nic neni, ani instalacni skript ji neprovadi.

myslim, ze nemate pravdu. Nainstaloval jste si pred qmail-em
jeste daemontools? V nich najdete program tcpserver, ktery se
pouziva standardne v qmail-u pro spousteni qmail-smtpd. Zkuste si
na jeho pritomnost otestovat spousteci skripty v /etc/rc.d/init.d
(grep tcpserver *). Domnivam se, ze by ho mel najit...

Ja jsem s qmail-em zacinal taky na RH a jelo mi to tam vcetne
prijimani posty. Je ale taky potreba upravit pro tcpserver
spravny pristupovy soubor (tam se, tusim, jmenoval smtp.cdb, nebo
tak nejak)...

> --
>
>                                                  e-mail: dj na gandalf.fsih.cvut.cz
>     Dusan Jiricny                                      fax: (+420 2) 24 91 35 40
>                                             Czech Technical University in Prague

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na pf.jcu.cz, tel.:038/777 30 72