BFU Qmail z Debianu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Listopad 2 20:25:38 CET 2000

dj na gandalf.fsih.cvut.cz wrote:
: > > Avsak qmail mi nejel. Neprisel jsem na pricinu chyby. Mate s tim mekdo
: > > nejake zkusenosti.
: >
: > Zkuste popsat, co bylo blbe, a treba nekdo poradi. "qmail mi nejel" je
: > dosti mlhavy popis problemu.
: Nam se pri instalaci Qmailu (ovsem na Redhat) stalo, ze po instalaci qmailu
: sla posta odeslat, ale na nas pocitac nechodila. Po pridani radku s qmail-smtpd
: do inetd.conf vse jelo spravne. Ovsem zprovozneni SMTP sluzby qmailu v dokumentaci
: nic neni, ani instalacni skript ji neprovadi.

	Nevim, co mate za balik, ale ja jsem nekde nasel src.rpm,
jehoz binarka pridavala spravne vsechny qmailove uzivatele a pridavala
(samozrejme zakomentovany) radek se SMTP do /etc/inetd.conf.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //