linux jako inet, file etc server

Radek Simcik xsimr01 na kumbal.vse.cz
Čtvrtek Listopad 2 18:55:48 CET 2000

Dobry den,

mam takovyto dotaz: Ziskal jsem starsi vyrazeny pocitac (486,asi 52 MB
RAM, dva SCSI disky ISA koax, externi modem)

No a jeste k tomu mame doma dva pocitace s win2000. Ty uz mame spojene,ale
proc nevuzit ten pocitac jako server. Ja osobne si myslim, ze linux je to
nej reseni. Mam po ruce redhat 6.2.

Mohli byste mi poradit, jak na nem rozchdot inet a zpristupnit ho i tem
dvema win2000? jak povolit/zakazat dynamicke prilovani IP adres? Jak
povolit/zakazat vytaceni on demand (muze vytacet i bezny uzivatel? A jak
to cele udelat co nejbezpecneji? Pobezi to skoro porad. A kdyz by mel
nekdo naladu, tak jeste Sambu. Nebo je jina moznost, jak win zpristupnit
linuxove disky?

dekuji za odpovedi

rada

A posledni dotaz. Pri teto konfiguraci, pobezi mi na nem xserver?