nepodareny upgrade rh 6.2

Pátek Listopad 3 10:18:10 CET 2000

dobry den

pri aplikovani updatov pre redhat 6.2 tak ako bol po default instalacii sa mi
stala neprijemna vec.
aplikoval som updaty pre jadro, nainstaloval obycajny aj smp kernel. kedze
upgrade preventivne zrusil stary chodivy kernel, cez --force som nainstaloval
aj povodny. upravil lilo.conf aby defautl nastartoval novy kernel, pripravil
pre pripad nudze volbu pre stare jadro.
vytoril som prikazom mkinitrd ram disk, pre nove jadro, nastavil ho tiez v
danej sekcii v lilo.conf.
reboot.. a nic..
unable to mount root fs, pretoze modprobe nevedel ponatahovat ovladace pre scsi
radic..
pokus o rebootnutie s povodnym jadrom, ale hlaska taka ista:(( to mi je akosi
zahadou, pretoze pred upgradom to jadro spolahlivo chodilo, initrd pre ten
kernel tam ostal, akurat som znova priinstaloval povodne jadro.

stretli ste sa niekto s podobnym problemom po upgrade? aplikoval som vsetky
potrebne updaty balikov, ktore boli nainstalovane.

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk