nepodareny upgrade rh 6.2

Sobota Listopad 4 18:58:34 CET 2000

On Fri, 3 Nov 2000, Tibor Pittich wrote:

> aplikoval som updaty pre jadro, nainstaloval obycajny aj smp kernel.

Proc oba dva? Schvalne si koledujete o problem?

> upgrade preventivne zrusil stary chodivy kernel, cez --force som
> nainstaloval aj povodny.

Jste si jisty, ze slovo "aj" je na miste, tj. ze --force to znovu
neprepsalo zpatky (stary nainstalovalo, novy zase zrusilo)?
A co jste mimochodem udelal s balikem kernel-modules (tedy jestli to
jeste existuje).

> reboot.. a nic.. unable to mount root fs, pretoze modprobe nevedel
> ponatahovat ovladace pre scsi radic..

Zjevne nebyl vytvoreny initrd uplne kompletni. Nebo mozna nebyl uplne
vhodny pro prave bezici jadro...

> pokus o rebootnutie s povodnym jadrom, ale hlaska taka ista:(( to mi
> je akosi zahadou, pretoze pred upgradom to jadro spolahlivo chodilo,
> initrd pre ten kernel tam ostal, akurat som znova priinstaloval
> povodne jadro.

A jste si jisty, ze tam zustal? A ze bylo v lilo.conf spravne
nakonfigurovano, aby ho nacetl se starym jadrem?

> stretli ste sa niekto s podobnym problemom po upgrade?

Ne, ja jadra z distribuce nepouzivam. :)