ATX slim bedny

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Listopad 3 09:08:47 CET 2000

> mírný offtopic. Hledám vhodnou bednu pro linuxový stroj. Potrebuju, aby to
> byl co nejuzsi (na vysku) desktop, rikavalo se tomu slim case. Nejsem si
> jisty jestli existuje takove provedeni pro ATX, nikde jsem ho nenasel a
> nikde mi ani neporadili (Autocont, Proca), tak snad pochodim tady. Je dost
> mozne, ze era slimu proste s prichodem ATX skoncila.

Rekl bych, ze era slimu skoncila s prichodem PCI. Ono totiz do slimu se
nevejdou karty na stojaka, ale do desky se musi zapichnout "stromecek" a do
nej pak karty. Pro ISA sloty to neni problem, ale PCI jsou kazdy jedinecny,
tudiz "stromecek" pro PCI (mel jsem jeden v ruce - hruza) je zmet kabelu a
konektoru a navic stoji vic nez cely case a k nam ho nikdo nedovazi (tenhle
byl extra vzorek z Holandska). Jedine reseni by bylo vzit klasicky AT slim,
sehnat ATX zdroj, ktery do nej pasuje, vymenit vypinac za tlacitko... a
ozelet PCI sbernici. Jeste je treba dat bacha, aby mela deska ISA slot v
miste, kde se zapichuje stromecek. Ty nove, co maji jeden, nebo dva na kraji
jsou nevhodne.
Jde to, tuhle prasarnu jsem delal s AT minitowerem, protoze mam desku, ktera
je vpodstate AT, ale umoznuje napajet i ATX.

S pozdravem Zdenek Bohm