ATX slim bedny

Tom Z. Meinlschmidt znouza na salome.datron.cz
Sobota Listopad 4 17:58:44 CET 2000

On Fri, Nov 03, 2000 at 09:08:47AM +0100 Zdeněk Böhm [zdenek.bohm na gammarus.cz] wrote:

> Rekl bych, ze era slimu skoncila s prichodem PCI. Ono totiz do slimu se
> nevejdou karty na stojaka, ale do desky se musi zapichnout "stromecek" a do
> nej pak karty. Pro ISA sloty to neni problem, ale PCI jsou kazdy jedinecny,
> tudiz "stromecek" pro PCI (mel jsem jeden v ruce - hruza) je zmet kabelu a
> konektoru a navic stoji vic nez cely case a k nam ho nikdo nedovazi (tenhle
> byl extra vzorek z Holandska). Jedine reseni by bylo vzit klasicky AT slim,
> sehnat ATX zdroj, ktery do nej pasuje, vymenit vypinac za tlacitko... a
> [...]
Dovolim si Vas vyvest z omylu, takoveto stroje dela napr. Compaq, kde je opravdu stromecek s PCI, a zadna zmet kabelu to neni. Priklad je napr. Deskpro 2000, nebo ty opravdu nejmensi compaqy.

tm
Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
Datron s.r.o., Vachkova 3008, 470 01 Ceska Lipa, 0425/834 421, f: 834 425
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++

Daląí informace o konferenci Linux