umount

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Listopad 3 17:09:36 CET 2000

Marian Cavojsky wrote:

> Dňa Št, 02 nov 2000 ste napísali:

> Tu by som videl jedine riesenie v tom, ze by ste mountovali, len ked chcete s
> tym adresarom pracovat a potom to hned uvolnit.

Nikdo se s tim jeste nesetkal? Linuxu tam neco nekde chcipne a pak to nejde
odmontovat, Midnight Commander rve, ze adresar nelze stat-nout, nejde znovu
namontovat. Nekdy se povede smbumout, ale jevi se mi to zatim jako
nedeterministicke. Pokud nekdo fundovany vite cim to je a jestli se s tim da neco
delat, budu vam tez zauzlovan...
Ja pouzivam RH6.1.

Libor Chocholaty