Da se pouzit fetchmail bez MTA?

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Pátek Listopad 3 15:42:45 CET 2000

In article <973261698.731343 na cdwork.cvt.stuba.sk>, "Radovan Garabik"
<garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk> wrote:

>  : Je opravdu MTA nutnosti?  Nasel jsem totiz volbu pro .fetchmailrc,
>  ktera
>  : se zada byt pouzitelna pro obejiti MTA.  Je to parametr "mta" kterym
>  se
>  : specifikuje lokalni MTA.  Nevite jak by se dala pouzit, nezkousel
>  jste to
>  : nekdo.  Jinak mi nezbude nic jineho, nez sprovoznit MTA (exim,
>  postfix,
>  : ... nebo jiny) a ten mi zase ukousne kus pameti.
>
> 8MB je dost na jednoduchy MTA...

Tech 8 MB je tam celkem, neco vezme jadro a zbytek ostatni programy.

> a co takto pouzit getmail?
> (http://www.qcc.sk.ca/~charlesc/software/getmail/) potrebuje sice
> python, ale inac funguje skvele (pravda, skusal som to na trocha
> silnejsich strojoch)
Diky za odkaz, ale bojim se ze interpretovany python na tom malem stroji
bude trochu narocny.

Uz se mi konecne podarilo fetchmailem precist postu, udelal jsem to tak,
ze v .fetchmailrc jsem definival parametr mta takto
	mta "cat - >>/var/spool/mail/radek"
Zatim jsem jeste hloubeji nezkoumal, zdali je prectena posta v poradku.
Nejede mi mail.  Kdyz jsem stahl postu, do jineho souboru a odtud ji
pomoci cat prekopiroval do /var/spool/mail/radek, tak mi bash rekl ze mam
novou postu.  Ovsem prikaz mail tvrdi: "No mail for radek"

Nevim jak dal. Zatim si skousi priinstalovat elm-me+ a zkusit cist postu
pomoci nej.  Ovsem ten mail me strasne mrzi.

Radek Hnilica