Da se pouzit fetchmail bez MTA?

Petr ©obáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Neděle Listopad 5 13:19:35 CET 2000

Dne Pá, 03 lis 2000 jste napsal(a):
> [...]

MTA nepotrebujete pokud to z toho pocitace nepotrebujete posilat nekam pric,
pro lokalni ucty na tom pc neni treba:

poll pop3.centrum.cz protocol pop3 username soban password "heslo"
mda "/usr/bin/procmail -d petr"
poll pop.ova.inecnet.cz protocol pop3 username soban password "heslo"
mda "/usr/bin/procmail -d petr"
poll pop3.volny.cz protocol pop3 username soban password "heslo"
mda "/usr/bin/procmail -d petr"
poll pop3.centrum.cz protocol pop3 username vezranovsky password "heslo"
mda "/usr/bin/procmail -d radek"

|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Daląí informace o konferenci Linux