OT: ATX slim bedny

Pavel Hecht phecht na usa.net
Neděle Listopad 5 17:07:48 CET 2000

Zdravím,
to je trochu jinak. Éra OEM slim case v podstatě skončila s nástupe PCI
sběrnice, kdy přestali být k dispozici tzv ricery ( to bylo v ISA éře
součástí
case). Od té doby byly podobné počítače dodávány pouze finalisty ( IBM,
Dell
apod), což platí dodnes. Asi před dvěma lety pro OEM účely vznikla nová
řada
mainboardů a case s označením LPX  nebo tak nějak. Je to ale drahé a tak
nevím
o nikom, kdo by to k nám dovážel. V nabídce 99 to měl určitě Microstar,
Asus i
jiní .

Pavel Hecht

P.S. Ricer je rozšiřující karta, co se zastrčí vertikálně a pak se do ní
strkají horizontálně add-on karty.

P.S. Protože se zpráva zdržela, ještě pro Toma Z.M.  Ten ricer ale není
zastrčenej v PCI slotu, ale ve speciálním slotu (každej výrobce jinak)
Nebo se pletu ?