ATX slim bedny

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Listopad 6 10:09:00 CET 2000

> Dovolim si Vas vyvest z omylu, takoveto stroje dela napr. Compaq, kde je
opravdu
> stromecek s PCI, a zadna zmet kabelu to neni. Priklad je napr. Deskpro
2000, nebo ty
> opravdu nejmensi compaqy.

Pokud se ale nepletu, pak to ma Compaq (quaility mozna, ale jinak je se
vsema ostatnima naprosto nekompatibilni) reseno tak, ze je na desce jeden
jediny slot (samozrejme nekompatibilni), do kteryho jsou vyvedeny vyvody z
ISA i PCI a stromecek, ktery se do toho zapichne (a je kompatidebilni pouze
s deskami od Compaqu) to pak rozvadi na jednotlivy sloty. Ovsem puvodni
tazatel ma zrejme beznou desku (tzn. ze je od nejakeho vyrobce, ktery nema
kompatibilitu v nazvu, ale na rozdil od Compaqu ji dodrzuje) a do ni
stromecek od Compaqu nenarve. Univerzalni stromecek pak vypada tak, ze jde
zastrcit do ISA slotu a vede z nej nekolik (podle poctu PCI slotu na nem)
plochych kabliku zakoncenych konektory, ktere se zastrkuji do PCI slotu na
desce. Samozrejme by to slo resit i tak, ze se stromecek zapichne do PCI a
vede z nej jeden kablik na ISA a dalsich nekoli do PCI, ale toto reseni jsem
zatim nevidel.

Takze, jde koupit kompletni pocitac ve SLIM skrini, ale pokud mate svou
desku (nejakou beznou a kompatibilni), pak ji budete do SLIMU davat jen
velmi tezko.

S pozdravem Zdenek Bohm