nepodareny upgrade rh 6.2

Pondělí Listopad 6 10:26:05 CET 2000

Dňa 04. Nov 2000 o 18:58, Pavel Kankovsky napísal(a):

> Proc oba dva? Schvalne si koledujete o problem?

pre pripad problemov:) doska dvojprocesorova, zrejme z dovodu hw problemov
druhy procesor nechodi.. instlacia si nainstalovala jadro oznacene smp, ak by
to mal byt problem tak som chcel mat v zalohe aj "obycajne" jadro..

> Jste si jisty, ze slovo "aj" je na miste, tj. ze --force to znovu
> neprepsalo zpatky (stary nainstalovalo, novy zase zrusilo)?

neprepisalo to spat, pretoze vizualnou kontrolou obrazy jadra v /boot adresary
neubudli, teda tie z upgrade.. asi preto ze --force som pouzil s rpm -i..

> A co jste mimochodem udelal s balikem kernel-modules (tedy jestli to
> jeste existuje).

balik kernel-modules neexistuje. moduly su priamo v baliku kernel-2.x.x...rpm

> Zjevne nebyl vytvoreny initrd uplne kompletni. Nebo mozna nebyl uplne
> vhodny pro prave bezici jadro...

hej:-( najviac ma zarazilo to, ze initrd nebol obsahom balika kernel.. rucne
vytvorenie som asi dobre nezvladol..

> A jste si jisty, ze tam zustal? A ze bylo v lilo.conf spravne
> nakonfigurovano, aby ho nacetl se starym jadrem?

hej, zaznam v lilo.conf som premenoval na nieco ine, zmenil label, nove jadro
malo zvlast zaznam.. bolo to nakonfigurovane presne tak, ako to zanechala
instalacia..

> Ne, ja jadra z distribuce nepouzivam. :)

tie *.i386.rpm som pouzil dva krat, prvy a posledny....:)

nakoniec som si nainstaloval kernel...src.rpm, make bzImage a vsetko fungovalo
na prvy krat..

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk