TFTP server a RH7

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Pondělí Listopad 6 18:05:28 CET 2000

Ahoj,

chtel bych pouzivat tftp server pro ukladani konfiguraci z routeru Cisco
(wr net) a nedari se mi pod RH7 spustit. V adresari /etc/xinetd.d mam  v
souboru tftp nasledujici

#cat tftp
service tftp
{
        disable = no
        socket_type             = dgram
        wait                    = yes
        user                    = nobody
        log_on_success          += USERID
        log_on_failure          += USERID
        server                  = /usr/sbin/in.tftpd
        server_args             = /tftp
}

Zapasil jsem i s prepinaci -c a -s, ale stale mi to do logu hazi
nasledujici zpravy:
  tftpd[30582]: chroot: Operace není povolena
nebo
  xinetd[28229]: tftp service was deactivated because of looping
pripadne se neobjevi zadna hlaska.

Je chyba v pravech adresare /tftp, v RPMku nebo v cem?

Pod RH6 s inetd.conf to jede.
Poradte, prosim

--
Vaclav Dusek                 e-mail: Vaclav.Dusek na upce.cz
Univerzita Pardubice         tel: 040  / 603 65 00