TFTP server a RH7

Pondělí Listopad 6 19:04:27 CET 2000

On Mon, 6 Nov 2000, Vaclav Dusek wrote:

>         user                    = nobody
> Zapasil jsem i s prepinaci -c a -s, ale stale mi to do logu hazi
> nasledujici zpravy:
>   tftpd[30582]: chroot: Operace není povolena
> nebo
>   xinetd[28229]: tftp service was deactivated because of looping
> pripadne se neobjevi zadna hlaska.

Nejspis bude chyba v tom, ze zadny uzivatel krome roota (tj. ani nobody),
nesmi provadet chroot(), o coz se prave in.tftpd snazi. Bud ho budete
muset spoustet pod rootem (ehm, ehm), nebo ho budete muset nejak
presvedcit, aby se obesel bez chroot() (koneckoncu mate zdrojaky, ta si
s nim muzete delat, cokoli budete chtit).