Problémy s KDM

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Úterý Listopad 7 10:50:30 CET 2000

Dne po  6. listopad 2000 19:22 Matej Cepl napsal(a):
> Dobrý den,
>

> Vypadá to takto:
> Někdo mi poradil, že mohu mít problémy s /etc/pam.d/kdm. Teď je kdm pro
> jistotu jenom symlink na gdm. Mimochodem, xdm také nepracuje a chová se
> zcela stejně.
>
> Zajímavé je, že kcheckpass je zcela happy jak s heslem roota nebo uživatele
> (samozřejmě v souladu s příslušným nalogováním se; pokud zadám blbé heslo,
> tak mi vynadá).
>
> Nevíte, v čem může být problém? Skutečně mi připadne jako pitomost mít
> natažené knihovny od gnome jenom kvůli gdm. :-)

> [...]

prohledl jste take /var/log/messages, ~/.xsession-errors a /var/log/secure ??
S nejvyssi pravdepodobnosti mate skutecne problemy s PAM.

Dalsi otazkou je, zda mate kdm preloene s podporou PAM nebo bez ....

         Zden?k Pi?l, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...