Problem RH 6.2 a seriova mys Mitsumi

Petr Fiedler fiedlerp na dame.fee.vutbr.cz
Úterý Listopad 7 12:32:27 CET 2000

Nainstaloval jsem RedHat 6.2CZ workstation s KDE. A v KDE mi nejede mys.

Mouseconfig jsem zkousel nekolikrat, ale neuspesne - mys se ne a ne
rozbehnout.
Mys mam na COM1, je to dvoutlacitkova Mitsumi Mouse na seriovy port.
Jelikoz jsem zacatecnik, tak nejsem schopen prijit na to jestli mam
pouze blbe nakonfigurvane X window, nebo jestli je problem nekde jinde.
Mam tudiz dotaz - jaky program spousteny v textove consoli pouziva mys.
Kdyz spustim z textove console Midnight Commander, tak v nem mys neni.
Mela by tam  byt videt ? Pokud ano, tak problem nebude v konfiguraci X
window ale jinde.
Nemate nekdo tuto mys (dvoutlacitkova Mitsumi) ? Pokud ano - jak ji mate
nakonfigurovanou ? V mouseconfig jsem skousel kde co, ale mys furt mlci.

Posledni dotaz: jak ukoncit KDE z klavesnice (tedy bez mysi !) ?

Predem diky za cokoliv - ja uz pomalu prestavam verit, ze mouseconfig
vubec neco dela.

Petr