Problem RH 6.2 a seriova mys Mitsumi

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Listopad 7 12:59:22 CET 2000

Petr Fiedler wrote:

> Nainstaloval jsem RedHat 6.2CZ workstation s KDE. A v KDE mi nejede mys.
>
> Mouseconfig jsem zkousel nekolikrat, ale neuspesne - mys se ne a ne
> rozbehnout.
> Mys mam na COM1, je to dvoutlacitkova Mitsumi Mouse na seriovy port.
> Jelikoz jsem zacatecnik, tak nejsem schopen prijit na to jestli mam
> pouze blbe nakonfigurvane X window, nebo jestli je problem nekde jinde.
> Mam tudiz dotaz - jaky program spousteny v textove consoli pouziva mys.
> Kdyz spustim z textove console Midnight Commander, tak v nem mys neni.
> [...]

Co se textove konzoly tyka, mel by (pro mc) bezet tez program gpm:

Name        : gpm                          Relocations: (not relocateable)
Version     : 1.19.1                            Vendor: Red Hat, Inc.
Release     : 1                             Build Date: Čt
6. duben 2000, 15:41:01 CEST
Install date: Pá 11. srpen 2000, 12:05:05 CEST      Build Host:
porky.devel.redhat.com
Group       : Systémové prostředí/Démoni    Source RPM: gpm-1.19.1-1.src.rpm
Size        : 204705                           License: GPL
Packager    : Red Hat, Inc. <http://bugzilla.redhat.com/bugzilla>
Summary     : Server pro podporu myši na Linuxové konzoli
Description :
GPM poskytuje podporu myši textovým linuxovým aplikacím, jako je emacs,
Midnight Commander a další. Poskytuje také operace pro kopírování textu
na konzoli pomocí myši. Obsahuje program, který umožňuje zobrazení
vyskakovacího menu po kliknutí tlačítka myši.

Nainstalujte balíček gpm, pokud chcete používat v Linuxu myš v textovém
režimu.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz