VYRESENO: Linux a Dellovsky PowerVault

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Úterý Listopad 7 11:14:44 CET 2000

Zdravim,

pred casem jsem se tady ptal, jak rozchodit Dellovsky PowerVault
(externi diskove pole), pripojeny pres QLogicovy fiber channel radic
(QLA 2100). Bohuzel ovladac, ktery je soucasti kernelu, fungoval pouze v
kernelu 2.2.14-5 (redhati). Musel jsem si stahnout ovladac primo od
qlogicu (www.qlogic.com). Sice tam pisou, ze je taky jenom pro 2.2.14-5,
ale da se manualne zaradit i do vyssich. Ja zkousel 2.2.17 a slo to bez
problemu, akorat ty cisla radek v popisu nesedely uplne presne (nicmene
se to da odvodit). Vsechno jak se zda chodi bez problemu.

Jenom bych mel jeden dotaz - kdyz si ten ovladac vyrobim jako modul, jak
mam automatizovat jeho aktivaci? Zatim jsem to udelal tak, ze jsem do
/etc/rc.d/rc.sysinit pridat radku s modprobe, ale nepripada mi to jako
zrovna elegantni reseni. Prehlednul jsem nejake chytre doporuceni v
dokumentaci?

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/