otazka na proftpd

Lukas Cirkva L.Cirkva na sh.cvut.cz
Středa Listopad 8 08:31:17 CET 2000

Zdravim.
Jde to, ale ta konstrukce je velmi slozita, pokusim se ji aspon trosku
nastinit.
Onehda jsem resil jak pristupovat na namountenou partition s ruznymi pravy
pro ruzne adresare na teto partition. Zakladni finta je v tom, ze partition
musi byt namountena v homu(rootu) prilogovaneho uzivatele a to o dva
adresare nize kvuli pravum  /home -root pro ftp; /home/mnt/data/{namountena
fatka} mnt/...vlastni root, data/...vlastni skupina ftp. A pak se pouzivaji
simlinky do teto partition (/home/~Upload -> /home/mnt/fat/Upload) a v
proftpd.conf se nastavi prava na tyto simlinky.

Uff, to je v kratkosti vse co mne napada, jak sem uz psal, tato konstrukce
je slozita natolik, ze je casto nevyhodna. Snad to nekomu pomuze

Lukas

news:8u8k17$qjl$1 na news.telecom.sk...