otazka na proftpd

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Listopad 7 13:44:14 CET 2000

On Tue, Nov 07, 2000 at 11:04:17AM +0100, oto pakozdy wrote:
> Nevie mi niekto poradit, akym sposobom sa da v proftpd prilinkovat nejaky
> adresar napr. /tmp do prostredia regularneho uzivatela, ale ktoreho
> defaultroot je chroot-ovany ?

Pokud je /tmp a /home/user na stejnem svazku (ojoj), tak to lze udelat
hardlinkem, ale ne primo na ty adresare, protoze adresare hardlinkovat
nejdou ... Jinak to udelat nelze, protoze symlink lze delat jen v ramci
chrootu.

Jaky problem presne resite? Pristupovat pres FTP do /tmp adresare mi
pripada trosku malo paranoidni :)

Co takhle dat uzivatelum nejaky anonymni pristup nekam do nejakeho
/incoming adresare, na ktery by vsichni relevantni lokalni uzivatele
meli pravo (rozumej prislusnost do nejake specialni skupiny)?

(uzivatel potrebuje nejaky file dotlacit na server, tak ho anonymne
naftpkuje do /incoming, pak se prihlasi pres ssh a presune si to k sobe
do ~ ... nicmene to uz by lepe mohl rovnou pouzit ssh/scp (putty/pscp)).

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//