BFU Qmail z Debianu

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Úterý Listopad 7 14:52:36 CET 2000

   Mailing-List: contact linux-help na linux.cz; run by ezmlm
   Sender: jmarek na muni.cz
   Date: Mon, 06 Nov 2000 17:45:26 +0100
   From: Jan Marek <jmarek na pf.jcu.cz>

   Dobry den,

   pkucera na mh.vri.cz wrote:

   > Ted jsem se jeste tedy podival do toho /etc/init.d/inetd a tam je asi toto:

   Na RH existoval specialne startovaci soubor
   /etc/rc.d/init.d/qmail.init, ktery startoval v podstate system
   pro odesilani mailu (qmail-send, qmail-lspawn, qmail-rspawn) a
   dalsi startovaci soubor /etc/rc.d/init.d/qmail.smtpd (tusim),
   ktery se staral o jejich prijimani. Qmail standardne nevyuziva
   sluzeb inetd, pouziva prave svuj superserver, ktery se jmenuje
   tcpserver a najdete ho v daemontools, jak uz jsem tady psal.

Ja ale pouzivam Debian potato distribuci, avsak balik daemontools jsem tam
nikde nenasel, ale nasel jsem tu uscpi-tcp. Ten balik obsahuje nasledujici
binarky:

/usr/bin/tcpserver
/usr/bin/tcpclient
/usr/bin/tcprules
/usr/bin/tcprulescheck
/usr/bin/mconnect-io
/usr/bin/addcr
/usr/bin/delcr
/usr/bin/fixcr
/usr/bin/argv0
/usr/bin/recordio

   > Mohl byste mi tedy, prosim, poradit, co mam kam jeste doplnit?

   Podivejte se po baliku daemontools, mel byste tam najit zmineny
   tcpserver a zkuste pak jeste nahlidnout do rpm-ka qmail-u, zda
   tam najdete ten script qmail-smtpd

Nasel jsem pouze binarku /usr/sbin/qmail-smtpd. Rpm-ka nemam. Mam deb-y.

      Petr Kucera