BFU Qmail z Debianu

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Listopad 6 17:45:26 CET 2000

Dobry den,

pkucera na mh.vri.cz wrote:

> Ted jsem se jeste tedy podival do toho /etc/init.d/inetd a tam je asi toto:

Na RH existoval specialne startovaci soubor
/etc/rc.d/init.d/qmail.init, ktery startoval v podstate system
pro odesilani mailu (qmail-send, qmail-lspawn, qmail-rspawn) a
dalsi startovaci soubor /etc/rc.d/init.d/qmail.smtpd (tusim),
ktery se staral o jejich prijimani. Qmail standardne nevyuziva
sluzeb inetd, pouziva prave svuj superserver, ktery se jmenuje
tcpserver a najdete ho v daemontools, jak uz jsem tady psal.

> Mohl byste mi tedy, prosim, poradit, co mam kam jeste doplnit?

Podivejte se po baliku daemontools, mel byste tam najit zmineny
tcpserver a zkuste pak jeste nahlidnout do rpm-ka qmail-u, zda
tam najdete ten script qmail-smtpd

>         Dekuji.
>
>                 Petr Kucera

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na pf.jcu.cz, tel.:038/777 30 72