Od minuleho tydne mi nechodi konference

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Listopad 7 13:58:55 CET 2000

On Tue, Nov 07, 2000 at 01:52:56PM +0100, Josef Vogeltanz wrote:
> Nemam tuseni jak to presne funguje. Dela to na me dojem, ze pri prekoceni
> urciteho mnozstvi zprav me varuje. Kapacitou schranky to nebude, jak jsem si
> myslel. Ta je 10 MB a naplnit ji, to bych musel byt hodne dlouho pryc.
> Predmetem toho hubovani je totiz hlaseni, ze se mu poslane zpravy vraci
> nazpatek. Dale tam stoji, ze to co me nemohl dorucit, si mohu vyzvednout pod
> cisly xxxx atd. A pokud nebudu nadale reagovat, budu automaticky odhlasen.

Aha, tak tohle je tim, ze se tomu ezmlm na linux.cz nedari dorucit vasi
postu (postu pro vas). Nejspis bude problem s vasimi (skoda.cz) mail
servery, eventualne DNS a tak. ... obcas staci nevhodne skripty v
~/.forward a taktez se to muze chovat zdanlive nedeterministicky.

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//