Od minuleho tydne mi nechodi konference

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Listopad 7 13:52:56 CET 2000

> Me teda nepripada normalni, ze mail server vubec sleduje, kdo si cte
> postu a kdy ...
>
> bye

Nemam tuseni jak to presne funguje. Dela to na me dojem, ze pri prekoceni
urciteho mnozstvi zprav me varuje. Kapacitou schranky to nebude, jak jsem si
myslel. Ta je 10 MB a naplnit ji, to bych musel byt hodne dlouho pryc.
Predmetem toho hubovani je totiz hlaseni, ze se mu poslane zpravy vraci
nazpatek. Dale tam stoji, ze to co me nemohl dorucit, si mohu vyzvednout pod
cisly xxxx atd. A pokud nebudu nadale reagovat, budu automaticky odhlasen.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz