jak umoznit uzivateli restart/vypnout pocitac bez pozadovani hesla ?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Listopad 8 12:47:53 CET 2000

On Wed, 8 Nov 2000, Peter Cernoch wrote:

>Preji hezky den vsem.
>
>Muze mi, prosim, nekdo pomoct se %SUBJ%  ?
>Alespon nakopnout k potrebnemu konfiguracnimu souboru
>nebo infu, protoze nejak nejsem schopny to najit.
>Jde o domaci pocitac s RH6.1, takze nejaky bezpecnostni
>kiks mi (snad) nehrozi.
>
>Moc dekuji
>
>Peter Cernoch, pcernoch na imc.cas.cz

No, v redhatu by to uz melo byt povoleno (akorat musi
uzivatel pri pouziti halt, nebo reboot zadat
heslo... samozrejme, ze se to da zmenit pres pam)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)