jak umoznit uzivateli restart/vypnout pocitac bez pozadovani hesla ?

Jaroslav Polacek Jaroslav.Polacek na yucom.be
Čtvrtek Listopad 9 05:29:58 CET 2000

Pc trojhmat ti nechodi? Ja mam v /etc/inittab tohle (vcetne
komentare):

# what to do when CTRL-ALT-DEL is pressed
ca::ctrlaltdel:/sbin/shutdown -r -t 4 now

Ovsem pozor, na Suse 7.0 mi to zrestartuje bez problemu, zatimco RH
6.2 mi vesele vytuhaval. Ovsem to bylo na jinem pocitaci (BTW dosti
srackovem), tak nevim, jestli za to muze RH nebo ten pocitac.

Jarda