jak nejryxleji a najpohodlneji na grab & mp3?

Daniel F. Hrouzek dhrouzek na stratosfera.cz
Středa Listopad 8 12:49:39 CET 2000

	zdravim!

	mam skromny dotaz: co je pro grabovani a naslednou konverzi do mp3 pod
linuxem nejlepsi, nejryxlejsi, nejpohodlnejsi, uzivatelsky
nejprivetivejsi... :-)))) proste co je nejlepsi? zkousel jsem pred nedavnem
grip, frontend nad cdparanoiou a treba lame, no ne ze by se mi to
nelibilo... neexistuje pod linux neco treba jako audiograbber pod windozama?
snad toho nexci tak moc...
	a dalsi problem, ktery s tim mozna nesouvisi, ale dejmetomu: pred casem
jsem vymenil vypalovacku za novou, paxem si trosku pohral s kabelazi a
master/slave na kabelu, vsexno v poradku tak jak ma byt, akorat ze mi ted
cdromka ani vypalovacka nectou audiocd ;-((. pri pokusu o mount mi to hlasi
(pokud si dobre pamatuju) ze nemuze namountovat, neznamy format cedecka ci
cosi takovyho. nevite nekdo co s tim? podotykam, ze mam teac w54ek a cd532e,
oboje na jedny xande (ide1) a nepouzivam nic jako emulaci scsi cdrom nebo
tak neco. v cem je xyba?

	predem diky

--
	daniel f. hrouzek - programátor stratosféra on-line

email	hrouzek na stratosfera.cz		icq	77845458 (d_f_h)
xchat	d.f.h (www.xko.cz)		www	www.stratosfera.cz (arbeit)
							www.taverna.cz

				trustno1