jak nejryxleji a najpohodlneji na grab & mp3?

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Listopad 8 13:00:14 CET 2000

On Wed, Nov 08, 2000 at 12:49:39PM +0100, Daniel F. Hrouzek wrote:
> grip, frontend nad cdparanoiou a treba lame, no ne ze by se mi to
> nelibilo... neexistuje pod linux neco treba jako audiograbber pod windozama?
> snad toho nexci tak moc...

To neznam, ale pouzivam 'mp3c' ... i kdyz vlastne uz ani to ne :)
Grabuju do vorbisu misto do mp3 ...

> 	a dalsi problem, ktery s tim mozna nesouvisi, ale dejmetomu: pred casem
> jsem vymenil vypalovacku za novou, paxem si trosku pohral s kabelazi a
> master/slave na kabelu, vsexno v poradku tak jak ma byt, akorat ze mi ted
> cdromka ani vypalovacka nectou audiocd ;-((. pri pokusu o mount mi to hlasi
> (pokud si dobre pamatuju) ze nemuze namountovat, neznamy format cedecka ci
> cosi takovyho. nevite nekdo co s tim? podotykam, ze mam teac w54ek a cd532e,
> oboje na jedny xande (ide1) a nepouzivam nic jako emulaci scsi cdrom nebo
> tak neco. v cem je xyba?

1) AudioCD se nemountuji, ale pristupuje se k nim 'syrove'
2) Mozna mate zprehazene symlinky /dev/cdrom
3) Mozna mate spatna zarizeni v /etc/fstab (viz (2)

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//