jak nejryxleji a najpohodlneji na grab & mp3?

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Listopad 8 13:08:56 CET 2000

> zkousel jsem pred nedavnem
> grip, frontend nad cdparanoiou a treba lame, no ne ze by se mi to
> nelibilo... neexistuje pod linux neco treba jako audiograbber pod
> windozama?
> snad toho nexci tak moc...

No pokud by ten frontend mel byt pro x-ka, zkuste treba ripperX. Jde o
graficke rozhrani pro nektery z radkovych audiograbberu a enkoderu mp3.
Pohodli by tu bylo, rychlost zavisi na pouzitem enkoderu a jeho nastaveni.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz