KOVERZE CSV - > XLS

Jaroslav Polacek Jaroslav.Polacek na yucom.be
Středa Listopad 8 17:29:14 CET 2000

Ted jsem se mrknul do Staroffice 5.2 pro Windoze. Pri otvirani souboru
si muzes vybrat jako jednu z nabizenych extensions take csv. Premohl
jsem se a nablil maly csv soubor (cele 3 sloupce a 2 radky) a zkusil
ho otevrit a ejhle, vypadl z toho spreadsheet, kdo by to byl cekal.
Pri ukladani se da navolit MS Excel 97/2000. Tedy pokud nepotrebujes
zrovna davkove zpracovavat nekolik set souboru a mas StarOffice ...

Za radu mi snad radsi ani nedekuj.

	Jarda