KOVERZE CSV - > XLS

Vaclav Stepan w na bobr0.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 9 02:17:44 CET 2000

Hmm. Kdybyste potrebovat desivou, lec predpokladam plne funkcni konstrukci
pro prevod moooc souboru (samotneho by mne zajimalo, jak by to behalo):

A = stanice s Linuxem, instalovan Perl, DBI, DBD->Proxy, DBD->CSV,
B = stanice s Windows, Excelem/Accessem, Perl, DBI, DBD->Proxy, DBD->ODBC.

V linuxu si pres DBI a DBD->Proxy otevrete Proxy na Windows, tudy DBD->ODBC,
ODBC by melo zvladnout otevrit XLS... A cpete tam co je libo.

Pekny den :-)
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz