Zmizela pamet

Čtvrtek Listopad 9 07:45:43 CET 2000

On Thu, 9 Nov 2000, Juraj Hilovsky wrote:

> Je nejaky problem nechat si tie maily v schranke, pripadne presunut ich do
> nejakej zlozky, aby som si ich mohol pozriet, ked na to bude cas?
> Aspon ja o takom probleme neviem. Ale asi to bude zalezitost kvality
> konkretneho postoveho klienta.
> (prepacte mi tu drzost ...)

Nerekl bych, ze OutlookExpress je prave typ klienta, ktery dokaze
zvladnout mych 1000+ mailu denne. Zvlaste slozky s 1000+, 3000+ a 7000+
maily jsou pro nej nestravitelne a to, ze hlavicky mailu z IMAP serveru
doslova se*e do registru je pri takovych mnozstvich jeste silnejsi kafe
(nehlede na to, ze si v tech registrech vede svoji vlastni databazi o tom,
co uz je prectene, takze nejaky IMAP je u firmy M$ uplne k nicemu - tedy
pokud ho clovek vyuziva proto, aby mohl ke sve schrance pristupovat z
ruznych mist). Radeji pomlcim o padech tohoto "nastroje", pri kterych s
sebou bere i svuj OS... (muj Pine nepada *vubec*).

Navic si nemyslim, ze prave Outlook je na praci s velkym mnozstvim posty
dobry - jde rychlost, moznosti traverzovani v threadech a jejich kilovani,
hlavicky in-reply-to, atd....

Presun mailu do "jine" slozky, abych se k nim pozdeji vratil je kravina.
Uz na to nikdy nebude cas (leda ze bych prestal pracovat).

Az *skutecne* budete pouzivat postu k praci (a ne na hrani, ale jako
hlavni nastroj sve prace), budete se venovat nekolika projektum (ve svem
volnem case krome pracovni naplne samozrejme), tak prijdte s takovymi
poznamkami. Pred tim si prectete MetaFAQ teto konference, abyste zjistil,
ze za nezodpovezene otazky si v 95% mohou sami uzivatele....

--
                        Milan Kerslager