Zmizela pamet

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Listopad 9 08:42:49 CET 2000

Juraj Hilovsky schrieb in Nachricht
<014101c04a16$02f1a260$32c0a0c2 na unipo.sk>...

Presne. Ak jeden den nestiham citat, ide cela varka do /dev/null.

>Je nejaky problem nechat si tie maily v schranke, pripadne presunut ich do
>nejakej zlozky, aby som si ich mohol pozriet, ked na to bude cas?
>Aspon ja o takom probleme neviem.

Az budete ledva stihat svoj job, rucim vam za to, ze ten problem uvidite
tiez.

>Ale asi to bude zalezitost kvality konkretneho postoveho klienta.
>(prepacte mi tu drzost ...)

Ony su veci rozdielne z pohladu spravcu routrov a serverov
vo vypoctaku univerzity, ktory pokial veci bezia, nema cely den
co robit a za peniaze danovnikov cita newsy (sorry, vy ste
s drzostou zacal prvy), a ludi s pracou vyse hlavy (jedno ci vo
firmach alebo v akademickej sfere), ktori robia "charitu" odpovedanim
v newsoch, ked maju prave cas.

Ak dotycny nie je ochotny ani prehladat archiv, akym pravom
predpoklada, ze ja mam cas po sty krat citat rovnaku otazku?

Zdravi
--
                                                   Stano