Problem s locale a conv v novych knihovnach (RH 7.0)

Čtvrtek Listopad 9 09:18:35 CET 2000

Dobrý den,

v RH 7.0 jsou použity nové knihovny glibc-2.1.92, kde je přidána nová
funkce iconv(). Ta (podle mě) může za to, že některé programy (např.
ifconfig) vypisují otazníčky místo našich háčkovaných písmenek. Jde o to,
že se zřejmě (asi automaticky) převádí z /usr/lib/gconv/ISO646.so do
ISO-8859-2 a to je pro naše locale špatně. Stejný problém má určitě i
slovenština.

Ví někdo, co je s tím špatně? Nějak jsem tuto novou vlastnost glibc nikde
nezachytil ve výkladové formě ("normální" lokalizovaný testovací prográmek
mi funguje dobře).

--
                        Milan Kerslager