Pod KDE 1.1.2 nejde po vytoceni internetu modemem sp

Ing.Tomas Krbec K337 xkrbec na feld.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 9 09:55:14 CET 2000

Ja tedka u toho nesedim, ale na jedne karte kppp, kde se
konfiguruji vlastnosti pripojeni je checkbox prevzit nazev hostitele,
kdyz jsem ho doma zaskrtnul, tak mi to delalo to stejny.

Tomas Krbec