Problem s locale a conv v novych knihovnach (RH 7.0)

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Listopad 9 12:31:16 CET 2000

Milan Kerslager schrieb in Nachricht ...

>v RH 7.0 jsou použity nové knihovny glibc-2.1.92, kde je přidána nová
>funkce iconv(). Ta (podle mě) může za to, že některé programy (např.
>ifconfig) vypisují otazníčky místo našich háčkovaných písmenek.
>
>Ví někdo, co je s tím špatně?

Ide o programy, ktore nevolaju setlocale. Pomoze nastavit
OUTPUT_CHARSET na prislusne cielove locale a nie je to bug,
ale feature - sam som o tom debatoval s U. Drepperom.

Mimochodom, je to v archive :-)

Zdravi
--
                                                        Stano